jandokht logo type-2024-200px

سوء ظن کلید آهنی شیطان برای اختلاف انداختن بین زن و شوهر

سلام عزیز جان.
من برای تهیه محتوای این مقاله وقت گذاشتم و منابع معتبر و مرتبط رو بررسی کردم تا یک مقاله علمی و قابل اعتماد در اختیار شما بذارم.
اگر سوال یا نقطه نظری دارید حتما برام کامنت کنین.

سید حسین مدارایی

سوء ظن ظرف چند ثانیه ممکن است در ذهن انسان ایجاد شود؛ ولی وقت ملاک عمل انسان قرار گرفت راه بدبختی را به روی انسان باز می‌کند. سوء ظن زمینه‌هایی در وجود انسان دارد که اگر آن‌ها را بشناسید می‌توانید خود را نسبت به ایجاد سوء ظن مقام کنید و از خطرات مرگباری که برایتان در پی دارد جان سالم به در ببرید.

شیطان از کلید سوء ظن برای جدایی انداختن بین زن و شوهر استفاده می‌کند و قدرت سوء ظن به قدری است که می‌تواند در چند دقیقه عشق و علاقه بین زن و شوهری عاشق پیش را به آتش بکشد و آرامش وصف ناپذیر آن‌ها را به ویرانه‌ای تبدیل کند که هرگز گمان نمی‌کردند.

سوء ظن برای خود شخص هم آثار فاجعه‌بار و غیرقابل وصفی دارد و به راحتی می‌تواند اعمال 40 ساله انسان را بر باد دهد. گناهان کبیره‌ای مانند غیبت، تجسس، تهمت، هتک حرمت، توهین و آبروریزی از بنده مؤمن و … اغلب ریشه در سوء ظن دارد و اگر بتوانیم کاری کنیم که خودمان را از افتادن در این دام شیطان حفظ کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم که از ارتکاب چنین گناهان بزرگی نیز پرهیز کنیم.

در این نوشتار تلاش می‌کنیم تا ببینیم سوء ظن دقیقا چیست و چرا در دام آن گرفتار می‌شویم و در بخش دوم مقاله پیشنهادهایی برای تربیت نفس و ذهن و مقاوم کردن خود در برابر سوء ظن ارائه خواهیم کرد. اگر می‌خواهید زندگی و روابط خودتان را از اختلاف و جدایی حفظ کنید و روحی پاک و آرام داشته باشید با من در ادامه این مقاله همراه شوید:

0 0 رای ها
چند ستاره به این مقاله می‌دهید؟
سید حسین مدارایی

سید حسین مدارایی

همیشه پر از چرا بودم. بی‌وقفه سوال می‌پرسیدم و برای رسیدن به جواب راه می‌افتادم.
امروز جاندخت جایی است که می‌توانم جواب‌هایی که پیدا کردم را با شما به اشتراک بگذارم.

قبل از ارسال نظر توجه کنید!
  1. سوالات و دیدگاه‌های مرتبط با مقاله را در بخش نظرات ارسال کنید و برای سایر موضوعات از فرم تماس استفاده کنید.
  2. از ارسال پیام‌های توهین آمیز و نقض حقوق شخصیت‌های حقیقی و حقوقی بپرهیزید.
  3. از به چالش کشیدن و گفتگوی علمی به عنوان یک کرسی آزاد پیرامون این مقاله به شدت استقبال خواهد شد.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

چه خوب!

از دیدنت خیلی خوشحالیم