jandokht logo type-2024-200px
کتاب من دیگر ما جلد ۴ محسن عباسی ولدی
نویسنده : محسن عباسی ولدی
موضوع: نقش بازی در تربیت فرزند
انتشارات : آیین فطرت
سال نشر : 1396
کد شابک: ‏978-964-2724-69-7‬
تعداد صفحات کتاب : 168
خلاصه شده در 20 صفحه
مدت زمان خلاصه صوتی: 55 دقیقه
این خلاصه کتاب در دست تهیه است و به زودی اضافه خواهد شد!

من دیگر ما – کتاب چهارم: بازی های عسلی و عسل های بدلی

این کتاب به نقش محبت در تربیت پرداخته است؛ زیرا بسیاری از مشکلات تربیتی که مثل خارِ در چشم، موجب آزار روحی و عصـبی ماست،‌ با معجزۀ محبّت به راحتی هر چه تمام‎تر قابل حل است.

موضوع محبت برای همه ما موضوع شناخته شده ای است؛ ولی شاید تاکنون نتوانسته ایم از محبت به نحو موثری در تربیت فرزند خودمان استفاده کنیم. این امر دلایلی دارد که در این کتاب بیان شده است. کتاب ابتدا به اهمیت محبت و نقش آن در تربیت فرزند پرداخته است. سپس به سراغ موانع ابراز محبت به فرزندان رفته و در آخر راه های ابراز محبت به فرزندان را بررسی کرده است.

بازی‌های عسلی و عسل‌های بدلی موضوع: نقش بازی در تربیت فرزند  بازی، یکی از نیازهای حقیقی فرزندان ماست. این نیاز، مانند آزادی، یک نیاز حقیقی بوده، زیاده‌طلبی به شمار نمی‌آید. بسیاری از مشکلات تربیتی فرزندان ما، به دلیل عدم مدیریت صحیح در پاسخ‌گویی به نیاز بازی است. بازی مثل عسل، کام روح بچه را شیرین می‎کند. این شیرینی در صورتی می‎تواند شما را در تربیت فرزندانتان یاری کند‌ که عسلِ بازی،‌ اصل باشد. اگر بازی‎های اصلی از عوامل رشد فرزندان است، بازی‎های تقلبی عامل تخریب روح و روان فرزندان ماست. امروز عسل‎های تقلبی زیاد شده است. باید بازی‎های اصلی را شناخت تا گرفتار بازی‎های تقلبی نشد.   در این کتاب با جایگاه بازی در تربیت فرزندان آشنا می‌شویم. این کتاب در چهارده فصل با ما در بارۀ ویژگی‌های بازی مفید سخن می‌گوید.

فایل‌های کتاب را از این قسمت دریافت کنید
دسترسی شما تأیید نشد!

جاندخت عزیز، برای دسترسی به لینک‌های دانلود این خلاصه کتاب باید وارد شوید یا یک کارت اشتراک تهیه کنید.

درباره دختران بهشت بیشتر بدانید.

ورود به جاندخت

چه خوب!

از دیدنت خیلی خوشحالیم